čtvrtek 16. června 2011

MATIASE DE STEFANO

Absolutní paměť indigového dítěte Matiase De Stefano (1/2)



Absolutní paměť indigového dítěte Matiase De Stefano (1/2)

matka
Absolutní paměť indigového dítěte Matiase De Stefano (1/2)
Věci, na které jsem si dokázal na začátek vzpomenout, byly mé předešlé životy, ale brzy se to začalo rozšiřovat, a hodně. A některé z věcí, které jsem zorganizoval a mluvil o nich, pochází z počátku duší, ke stvoření toho, co známe jako bůh, různý lid z hvězd, mluvilo se tam o konfederaci galaxie a o tom všem, o vlnách duší, které se zrodily v různých světech, jak funguje reinkarnace, jaké jsou systémy, zákony vesmíru. A také o historii lidstva, obzvláště o neznámé historii.
Komentátor: Jak vesmír funguje? Existuje dobro a zlo? Opravdu známe celou historii lidstva? Jak se lidská bytost objevila. Existuje bůh? Co je duch? Co se stane v r. 2012? Kdo jsou indigové děti? Odkud pocházíme? Kam směřujeme? Jaký je význam toho všeho?
Představte si, že by existovalo vysvětlení všech těchto věcí, všeho, co se děje. Vysvětlení, které sjednocuje vědu a víru, které by mohlo vysvětlit obojí, fyzické a spirituální. Představte si, že si někdo začne vzpomínat na početí vesmíru a že si tento člověk pamatuje svůj život a další životy před svým narozením. Pamatuje si lidi, pamatuje si mise a cíle, a pamatuje si strukturu všeho, co známe, myslíme si a cítíme, že je vesmír.
To je shrnutí, základní koncepty naší existence, jak jsme stvořeni, jak náš kontext funguje, pravdy a struktury věcí, o kterých si myslíme, že chápeme, velký význam věcí, které v životě ignorujeme.
Po Tumti: Univerzální odkaz
Část první: Někdo, kdo si vzpomíná
Kdo jsem? Jmenuji se Matias De Stefano, je mi 22 let a jsem z Venado, Tuerto, v Argentině a mým účelem je si vzpomenout.
Od svých 3 let jsem si začal vzpomínat na věci před svým narozením, aby mi to pomohlo zorganizovat lidi. Jsme schopni si vzpomenout, když aktivujeme část svého mozku, která nás všechny sjednocuje s kosmickou pamětí. Všichni to mohou udělat, ale někteří z nás jsme na to specializovaní. Je nám umožněno vzpomenout si na historické události, ke kterým došlo předtím, co lidstvo zná, a pochopit celou univerzální paměť, procesy planety a lidstva.

Na začátku byly vzpomínky slabé, a používal jsem je k ukázání a vyprávění příběhů svým přátelům pro zábavu. Ale pak začal být proces vzpomínání tvrdší, protože jsem začal mít spoustu bolestí hlavy, až do té míry, že jsem se mlátil do hlavy, aby bolest odešla. Objevoval se jeden obrázek za druhým, jako sentimentální vzpomínky a bolest. Psal jsem o těchto informacích a těchto obrázcích prostřednictvím obrázků a poznámek způsobem, kterým mi mnoho bytostí, které jsem mohl vidět, řeklo.
Jsou to bytosti, které jsou s námi všemi, ale někteří z nás mají schopnost je vidět, a ty mi pomohly zorganizovat tyto informace, vědět, jak je použít. Skutečně, vždy jsem to bral jako něco normálního. Nepovažoval jsem to za nic podivného, dokud mi nebylo asi 14 let, kdy jsem pochopil, že jsem si vědom věcí, které ostatní lidé nechápou, a v mém kontextu to lidé opravdu nevěděli, protože to bylo něco normálního, dokud mi nebylo asi 13 nebo 14.
Jediným člověkem, se kterým jsem se podělil o tyto informace, byla má matka. Věděla vše, co se děje, ačkoliv nechápala nic z toho, o čem jsem mluvil, protože v mé rodině z toho nikdo nic nechápal. Rozuměla mi, akceptovala co se mi děje a byla nejdůležitější podporou, kterou jsem měl, abych byl schopen vzpomínáním netrpět.
Skutečně, na začátku nebyl cíl příliš jasný. Dokonce jsem i pochyboval, jestli nejsem schizofrenik, kvůli všem těm věcem, na které jsem si vzpomínal, protože něco nedávalo příliš smysl. Měl jsem spoustu volných vzpomínek a myslel jsem si, že mi to umožňuje vyprávět příběhy, psát, žít a jíst z prodeje knih. Moc jsem nechápal, k čemu to je, ale věděl jsem, že mne to přivádí k zoufalství, a velmi to souviselo s něčím, co se mělo stát v mém budoucím životě. Ačkoliv později, když se informace začaly organizovat v mé mysli, začal jsem chápat, že mi to umožní pomoc ostatním lidem zorganizovat si své informace… kosmické informace, zemské informace, spirituální informace… vše do sebe zapadalo a spoustu věcí jsem mohl vysvětlit pomocí jednoduchých věcí, na které jsem si vzpomněl.
Komentátor:Mimo dalších věcí, na které si Matias vzpomíná, je sayonic, což je jazyk, který mu bylo umožněno si zapamatovat, aby vysvětlil a pochopil kosmologickou historii lidí, kteří kdysi o těchto věcech mluvili, podrobně a důvěrně.
Jeho původ sahá do r. 9,000 př.n.l. a byl zorganizován kněžími, kteří žili na současném egyptském pobřeží, s cílem, aby byli lidé různých jazyků, vír a kultur schopni se vzájemně pochopit v národě svobody.
Mé poslání
To, co chci svými vzpomínkami říct, zprávu pro lidi, není ve skutečnosti zpráva. Jedinou věcí, kterou jim mohu říct, je zklidnit se, protože jsme na správné cestě. To, co mohu lidem říct tím nejlepším způsobem, je, aby si zorganizovali své informace, aniž by řekli skutečně něco nového, ačkoliv pro mnohé to nové je, bez veškeré komplexnosti lidských znalostí, jednodušším způsobem… snadnějším způsobem pochopení, prostřednictvím zjednodušení. Vysvětlit jasněji historické události, ničit mýty, které přiměly lidstvo žít v tuto chvíli v zoufalství.
Důvodem, proč si na to mohu vzpomenout, je má pozice předtím, než jsem se narodil. Vlastně mnoho dětí, které se nyní rodí, je schopno vzpomenout si, ačkoliv nejsou schopny vzpomenout si na většinu věcí… obecné znalosti věcí. Mohou si vzpomenout na své předešlé životy, odkud přišly, ze kterého slunce, proč přišly atd. … Ale já si dokázal vzpomenout na obecné znalosti věcí, historie, kosmologie… protože jsem pracoval s tím, co je známo na Zemi jako ústřední akašistické záznamy, kterým jsem jako chlapec říkal Thamthiorgah.
Komentátor: Thamthiorgah je v sayonickém jazyku místo všech ústředních akašistických záznamů. Záznamů informací, kterým Matias říká "mícha boha". Akaša je slovo sanskrtského původu, které se používalo pro kosmický plán, který funguje jako soubor, kde jsou zaznamenány všechny události, situace, emoce a akce bytí. Tam je registrována celá historie planety, jakož i všechny osobní historie každého z nás. V těchto záznamech je registrován účel života a program našeho osudu podle karmy nebo učebních zkušeností.
Mým úkolem bylo pracovat s velkým objemem informací, což je důvod, proč mne vzpomínání tolik neovlivnilo. Mnozí, kteří se začínají vzpomínat, když jsou mladí, skončí jako autisté, schizofrenici nebo dokonce zemřou před 13 rokem. Ale protože jsem věděl, jak s těmito informacemi pracovat, umožnili mi vzpomínat si stále více, a ačkoliv jsem mezi 13 a 17 rokem života značně trpěl, byl jsem schopen kontrolovat a organizovat to.
Mé vzpomínky
Věci, na které jsem si dokázal na začátek vzpomenout, byly mé předešlé životy, ale brzy se to začalo rozšiřovat, a hodně. A některé z věcí, které jsem zorganizoval a mluvil o nich, pochází z počátku duší, ke stvoření toho, co známe jako bůh, různý lid z hvězd, mluvilo se tam o konfederaci galaxie a o tom všem, o vlnách duší, které se zrodily v různých světech, jak funguje reinkarnace, jaké jsou systémy, zákony vesmíru. A také o historii lidstva, obzvláště o neznámé historii.
Historie Atlantidy, Lemurie, ras, které ovlivnily vytvoření lidstva, proč ovlivňovaly všechny historické procesy věků, dokud nedosáhly Vodnáře a nepochopily současný proces Vodnáře, všechny nové duše rodící se v tomto období a proč. A jak se potřebujeme naučit, jak žít na této planetě, a jaké procedury máme ode dneška dodržovat, a v příštích 200 letech.
Komentátor: Naše prostředí, včetně věcí a lidí, odehrávajících se událostí, kultury, ras a mnoha faktorů fyzického života, je na Zemi známé jako to, co musíme vědět, zažít a objevit, abychom byli všichni schopni žít ve společnosti. A je to prostředí jako zrcadlo. Vše, co můžeme najít venku, jsou odrazy toho, co máme uvnitř.
Všechny tyto informace lze použít pro zorganizování jejich kontextu, k porovnání kontextu, ve kterém žijí, a k posunutí, do okamžiku bez času a prostoru, to znamená pochopit starodávnou historii, odkud jsme přišli, kam jdeme a proč jsem tu.
Takže aby pochopili kontext, ti, kteří to potřebují, se octnou na vlastní misi, vlastní evoluční cestě, pochopí, proč tu jsou se svoji misí, evoluční cestou, a poznají svůj scénář v celém tomto procesu. Vždy z obecného hlediska, protože zjistit, proč je každý z nás zde, je naším vlastním problémem. Nejsem tu, abych každému říkal jeho poslání, jen abych ukázal obecné poslání skupiny.
Komentátor: Musíme se naučit, jak rozlišovat mezi tím, co patří nám, a co ne, co nás ovlivňuje, ne proto, že je to nemorální, ošklivé nebo krásné, ale kvůli našim pocitům ve vztazích s ostatními věcmi. Tento proces uvnitř lze udělat meditací. To nám pomůže, když zavřeme oči v tichu, zjistit ne to, co je spirituální, ale co je k objevení uvnitř nás.
Všechny tyto informace nejsou jen o informování lidí o věcech, které se staly, o věcech, které existovaly, které se prostě uložily v knihovně. Má to být použit spíše k tomu, aby lidé pochopili, co je jejich funkcí dnes.
Část druhá: Další početí vesmíru
Život lze rozdělit do dvou období, abychom pochopili, jak to vše začíná. Lze to vysvětlit na éterické rovině, nebo fyzickým způsobem. Samozřejmě, že když éterično začalo, fyzično neexistovalo a život byl interpretován jinak. Byl interpretován jako esence. Esence je řízena na spirituální úrovni.
Komentátor: Duch je esence, jiskry božího těla, jeho elektrony. Duchové nemají žádnou formu, jsou tvořeni čistým světlem. Obsahují všechny znalosti od původů.
Duchové se rodí z toho, co je zde známo jako zdroj, což lze popsat jako něco podobného čakře solar plexus boha. Odkud pocházejí všechny věci, spirituální úroveň je velmi jemnou úrovní, která nemá energetické vibrace. To znamená, že nemá energetickou nebo éterickou hustotu. Je to čisté světlo. Toto čisté světlo expanduje vesmírem, a když kondenzuje, stává se molekulami, kompaktní energií. Když se kompaktní, začne se vytvářet hmota. Tato hmota se vytváří kvůli tomu, že v kosmických zdech začne docházet k chaosu hustot, a to vytváří to, co je známo jako chaos.
Komentátor: Duchové se rodí s 2 hlavními funkcemi:
1. zajistit, aby se vše, co se stalo hustým, vrátilo zpět do čistého světla, a
2. integrovat všechny zkušenosti vesmíru, aby se pochopilo, co je již známo a umožnilo se každému z nich stát se novým bohem.
Expanduje a smršťuje se, a v této expanzi a kontrakci musí spirituální esence učinit hmotu opět jemnější, aby ji přivedla zpět ke zdroji. Tyto jemné procesy nazýváme reinkarnace. Reinkarnační proces má umožnit duchu být ve hmotě a přivést hmotu zpět do čistého světla. To znamená, že musíme zahodit názor, že hmota je nečistá a duchové se musí vrátit do zdroje.
Hmota je také čistá, a my, jako duchové, se inkarnujeme, aby se hmota mohla stát opět světlem. Tento proces je nazýván "dhuateh tumti kei dhu urnus aterti", což znamená "přivést nebesa na Zemi a vrátí světlo nebesům". Tato fráze obsahuje vše, co žijeme. Proces reinkarnace od nás vyžaduje se vyvíjet, protože celý tento proces dosahuje integrace všech věcí.
Takže všechny duše a duchové, v podstatě duchové, musí pochopit, že vše se ve vesmíru děje proto, aby se byl schopen stát dalším vesmírem.
Všichni duchové se musí reinkarnovat. Jak to dělají? Prostřednictvím další husté energie známé jako duše.
Komentátor: Duše je nejbližším hustým nástrojem, který duch má. Skládá se z různých energií, což je důvod, proč je hustá, protože to není jen čisté světlo. Její tělo je dobře známo jako čakry: základní, sakrální, plexus, srdce, hrdlo, třetí oko a koruna. To jsou energetické žlázy, které duchovi umožňují spojit se s maximální hustotou: hmotou. Každá čakra odpovídá každé žláze ve fyzickém těle.
Duše je vytvářena v buňkách toho, co známe jako bůh, a jsou to éterické akumulace, které jsou schopné vibrovat na úrovni hmoty. To čistému světlu umožňuje jít do hmoty, aby se tam vyvíjelo a pochopilo všechny existence v bytosti, kterou nazýváme bůh… aby byly schopné být dalším bohem. A to je možné prostřednictvím zkušenosti, zkušenosti žití toho, co existuje ve vesmíru ve všech aspektech, v každé z jeho dimenzí.
V tuto chvíli procházíme třetí dimenzí, takže integrujeme zkušenosti žití ve třetí dimenzi. Máme tuto zkušenost díky organizaci, která byla vytvořena ve vesmíru, tedy prostřednictvím hmoty a rozkladem hmoty. Zhoršování hmoty je to, co umožňuje zkušenost ve vesmíru, a říkáme tomu zhoršování času.
Čas je esence, která existuje, aby zhoršovala hmotu, takže existuje pouze ve fyzickém světě. Tato zkušenost může trvat roky nebo tisíciletí, v závislosti na tom, co se každá duše nebo duch potřebuje naučit jako celek.
Evoluce
Komentátor: Evoluce má širokou historii, kterou lze najít v duši, a mohou ji použít spirituální bytosti pro praxi ve fyzických světech. Existují různé kroky, jak se stát tím, čím jsme dnes.
Existují různé typy inkarnací. Známe nejlépe lidskou. Ale prakticky začínají různé inkarnace na energetických úrovních.
Nejdříve musí duch nacvičit energii a inkarnovat se do toho, co je známo jako duše. Nejdříve se adaptuje na charakteristiky duše a naučí se, jak manipulovat s tím, co duševní bytost je.
Pak začne praktikovat inkrece v molekulách a na úrovni plynů.
Komentátor: Jako duchové musíme nejdříve nacvičit nejmenší hustotu, a tou je adaptace na duši. Zhoustnutí věcí nám umožňuje pochopit fluidnost fyzických věcí uvnitř hustých světů.
Maximální hustota nám umožňuje poznat, jak se hmota cítí, a poznat naše hranice ve fyzickém světě. Rostliny nám umožňují pochopit channeling božského světla a jak se ukotvit k Zemi. Aby se tak stalo, musíme zvládnout proces fotosyntézy po dlouhou dobu a integrovat ho den za dnem.
Být zvířaty nám umožňuje naučit se pohybu a kontrole našeho těla, činit rozhodnutí, instinkt, interakci se zbývajícími bytostmi a komunikaci.
Být rozumným zvířetem nám umožňuje naučit se spiritualitě, meditaci prostřednictvím rekreačních aktivit, kultuře a smyslu pro rodinu.
Lidská bytost:
Pak přijde okamžik učení, prostřednictvím přibližně 70 životů, sjednocení Země a nebes, brání do úvahy vše, co jsme se naučili předtím. Je to poslední fyzická úroveň, spolu s mimozemskou.
Andělé a bytosti ze 7. dimenze:
Na této úrovni se evoluce mění. Zde pracují ve službách fyzickým světům, používají své zkušenosti pro vedení těch, kteří prochází fyzickou hustotou.
Po 7. dimenzi začíná další typ evoluce, který je více éterický. To znamená, že bytosti, které již prošly fyzickými úrovněmi, se začínají inkarnovat do éterických úrovní, protože byly schopny ozářit svoji hmotu a vzestoupit z hmoty.
Když člověk vzestoupí z hmoty, začne nový proces evoluce, protože jeho tělo se již stalo světlem. Nyní je jeho procesem pomoct těm, kteří jsou níže, abych to nějak popsal, a přimět je pochopit proces osvětlení hmoty, stejně jako Ježíš, Buddha, Muhammad a mnoho dalších, kteří se narodili a nejsou v naší společnosti tak známí.
Ale jejich evoluce pokračuje, dokud nedosáhnou 15. dimenze, kde obsáhnou všechny esence v různých dimenzích, aby pochopili integraci těchto esencí.
Celý tento proces nás přivádí k tomu, co jsem v jednom ze svých textů nazval Lumina, což je éterická úroveň čistého světla par excellence. Tento proces je obtížně popsatelný slovy, protože neodpovídá naší evoluční úrovni nebo dimenzionální úrovni. Takže jediné, co mohu říct, je, že existuje, ale nemusíme se tím zabývat.
Dimenze
První dimenzí, kterou známe, je počáteční bod. Jsou to všechny ty malé tečky, které vidíme na obloze, a nazýváme to prana. Jsou to tečky světla, které utváří a vytváří všechny věci.
Druhou dimenzí je projekce těchto teček světla. Například něco viditelné nám v druhé dimenzi jsou stíny.
Pak se stíny rozmnoží do stran, to vytvoří vibraci třetí dimenze s hloubkou, a to je rovina, ve které dnes žijeme. Je založena obzvláště na geometrii.
Druhou dimenzi lze chápat jako grafy v numerologii, v matematické úrovni, a třetí dimenzi lze chápat jako geometrii.
Čtvrtou dimenzí je pak posvátná geometrie. To znamená geometrie na vibrační úrovni. Je to okamžik, kdy hmota začíná chápat, že neexistuje žádný čas nebo prostor. Jedinou věcí, která existuje, je zde a nyní.
Pátá dimenze sahá dále, než posvátná geometrie, protože chápe esenci posvátné geometrie. To znamení pochopení, že každý geometrický blok dokončuje další formu bytí. To znamená, že každý z nás tvoří jinou.
Ačkoliv dnes ve třetí dimenzi máme chápání nebo teorii, že jsme stále nedosáhli asimilace tohoto.
Šestá dimenze je projekce veškeré totality existujících věcí v integrační úrovni. Jak je to chápáno? V šesté dimenzi je vše možné. Je to další úroveň, kde žijí například mysli autistů. Je to úroveň, kde si člověk vytváří vlastní realitu, kde si může vytvářet vlastní geometrii.
Sedmá dimenze je integrace této geometrie v čistém světle. Je to úroveň, kde bytosti ztrácí své tváře, aby se staly průvodci, a jdou do kristické úrovně. Kristické úrovně vibrace, která pokračuje do desáté úrovně, víceméně. V těchto rovinách je to, co je známo jako naši kosmičtí otci, nebo žijí mimozemští Plejáďané. Jsou to bytosti, které mohou snadno přecházet z jedné dimenze do jiné. Jsou to bytosti, které snadno přechází z jedné dimenze do jiné. V těchto dimenzích to člověk může dělat, je viditelný ve třetí nebo deváté dimenzi.
Zbývající dimenze jsou pro lidskou mysl obtížně pochopitelné. Například v jedenácté dimenzi se vše pohybuje kolem jako placenty. Všechny vibrace se pohybují jako shluk energií, které tvoří vše.
Komentátor: Ve vesmíru plní řády, posudky, archandělé, serafové, průvodci a mnoho dalších bytostí z vysokých dimenzí jemným způsobem funkci politiků. Jsou to ti, kteří řídí řád lidí, světů a pomáhají svému sociálnímu blahobytu řídit jejich ekonomiku, umožňují se volně učit, pohybují se po světech, aby pomohli společenstvím a jejich evoluci.
Mimo tyto hierarchie to nutně neznamená, že jsou lepší. Být ve vyšších dimenzích neznamená být lepší, ani nad nikým nebo něčím. Znamená to různé typy vibrací, různé vibrační úrovně. Existuje mnoho bytostí z patnácté dimenze, které se musí naučit věci ze třetí dimenze. To znamená, že zatím nejsou integrované. To neznamená, že jsou lepší, znamená to jen, že jsou jiní.
Ve vesmíru existuje dimenzionální hierarchie, které se pohybuje tímto směrem, ale jen aby zorganizovala vzorce univerzálních funkcí. V podstatě všichni existují na stejné úrovni. To znamená, že zde, kde mám ruce, se odehrávají všechny dimenze najednou. Ale mé vědomí mi pouze umožňuje vidět třetí dimenzi.
Dobro a zlo
To neznamená lepší nebo horší.
Komentátor: Na obloze je ekonomika daná energií a je jednoduchá. Lze to chápat jako fluidnost energie a informací. Je to výměna esencí, komických dohod, půjčování se historie a výměn energie všeho na tak jemné úrovni, že je prakticky nevnímatelná. To, co známe jako zlo, což není skutečně zlo, může dosáhnout vyšších dimenzí, například až do 18., aby se udržela rovnováha mezi dáváním a dostáváním.
Každý energetický systém funguje tak, že neponechává žádný prázdný prostor. Pokud někdo dává, musí okamžitě dostávat, a nyní je to lidstvem považováno za něco negativního a temného. To nás přivádí k dalšímu tématu:
Dobré a zlé
Světelné bytosti nastolily ekonomiku ve fyzických světech, aby se tam mohly duše pohybovat a přežít vyměňováním potřeb. To neznamená zlo, je to jen další způsob fungování, další způsob vývoje.
Světlo se vyvíjí prostřednictvím svobody, sebekontroly, svobodné vůle a podpory, a umožňuje procesu spoustu času. Na druhou stranu "zlo", nebo temnota, je další způsob vývoje stanovováním termínů.
Rychlé termíny: Musíš se to naučit letos. Pokud ne, stane se něco špatného. Takže je to jen další proces vývoje, a protože lidé chápou věci prostřednictvím morálky, není to na Zemi velmi chápaná úroveň, ale je to jiný způsob rychlejšího vývoje, a mnoho lidí se rozhodne pro něj.
(pokračování)

 

Absolutní paměť indigového dítěte Matiase De Stefano (2/2)



Absolutní paměť indigového dítěte Matiase De Stefano (2/2)

matka
Absolutní paměť indigového dítěte Matiase De Stefano (2/2)
Uvnitř celého tohoto dimenzionálního procesu evoluce můžeme najít historické procesy ve třetí dimenzi. Tento proces začíná asi před 6,000 miliony let, ale pro lidi je to nedávnější… asi před 30 miliony let. Proces stvoření lidstva byl nejprve naprogramován prostřednictvím genetiky bytostmi, které transmutují genetické informace a evoluci. Jsou to bytosti, kterým říkáme věčné bytosti nebo přírodní duchové.
Část třetí: Neznámá historie
Komentátor: Ve škole jsme učeni, že historie začala v r 3,000 př.n.l. O historii víme ze zdrojů, které přežily v čase. Ale dokonce i věci, které jsme si mysleli, že víme před 40 lety, jsou nyní shledávány jako lži. Jak víme, že historici věděli, co se stalo v r. 3,000 př.n.l.?
Stvoření
Uvnitř celého tohoto dimenzionálního procesu evoluce můžeme najít historické procesy ve třetí dimenzi. Tento proces začíná asi před 6,000 miliony let, ale pro lidi je to nedávnější… asi před 30 miliony let.
Proces stvoření lidstva byl nejprve naprogramován prostřednictvím genetiky bytostmi, které transmutují genetické informace a evoluci. Jsou to bytosti, kterým říkáme věčné bytosti nebo přírodní duchové.
Tyto bytosti projektují všechny formy, které vycházejí z boha, do fyzických světů. Takže skutečně je Darwinova teorie pravdivá, ačkoliv je zde jeden detail, který chybí.
Na této planetě existuje mnoho ras, jako zelenina, zvířata a také lidé, které nejsou původně z této planety, ale jsou to mutace nebo historické přídavky na této planetě. Všechny tyto bytosti sem byly přivedeny evoluční potřebou.
Lidská historie začíná na této planetě kolem roku 24,000 př.n.l., kdy byly vytvořeny první prototypy lidstva, které jsou známy jako Adam a Eva, ačkoliv Eva nebyla první ženou, tou byla Lilith. Ale na Zemi již byli lidé. Nebyli v podstatě prvními. Byli prvním prototypem lidí, které známe, těch, kteří nám byli nejvíce podobní. Byli vytvořeni rychle, protože šlo o kulturní přídavek, abych tak řekl, z jiných planet, který lidské rase pomohl stát se tím, co je.
Proč to udělali? Nebyla to náhodná událost. Neznamená to, že lidé byli vytvořeni mimozemšťany, a nikoliv bohem, jak někteří říkají, ale božský plán z andělské úrovně byl v kontaktu s bytostmi z deváté dimenze, které jsou také mimozemské, ale ty předaly andělské plány fyzickým světům prostřednictvím bytostí, které jsou spojeny prostřednictvím spirituálního světa. A plnily plán podle potřeb kosmologie.
Komentátor: Za historií lidstva se začal rozvíjet příběh konspirace, jako pozemšťanů, tak mimozemšťanů, s cílem kontrolovat tuto velmi bohatý a různorodý svět, která je dnes známá jako příběh o reptiliánech, rigeliánech a iluminátech, mimo mnoho dalších.
Planeta Země procházela důležitými změnami s invazemi jiných ras, které nejsou pro planety pozitivní, jako dobře znám reptiliáni. Tito reptiliáni byli pro evoluci Země negativní, takže galaktické federace, což jsou bytosti, které mají blízký vztah s bytostmi z andělských úrovní, přesahovaly lidstvo, které rostlo do nového lidstva, a vytvořily to, co známe jako lidský prototyp, kterým dnes jsme.
Tento lidský prototyp je kopií andělského nápadu z éterické emanace, na Zemi prostřednictvím mimozemšťanů. Tam naše historie začíná.
Historie lidstva
Komentátor: Problémem je, že historie a čas jsou kruhové. To znamená, že se události opakují různě, ale se stejnými vzory. Historie by neměla být brána jako seznam toho, co se stalo do dnešních dnů, měla by být chápána jako komplexní kamuflovaný řád, který nám ukazuje chyby, které se mohou opakovat.
Očividně je to velmi odlišné, než způsob, jakým se to učí ve škole, ačkoliv to již začalo vycházet najevo. Problémem této historie je, že ji lze číst neustále dokola a je v některých bodech velmi senzacionalistická a rigidní. Bylo to takto, nebo takto, a žádný jiný názor neexistuje. Nebo je to konspirace nebo komplot mimo lidstvo.
Ve skutečnosti to tak přesně není. Neměli bychom z lidské historie vytvářet schizoidní pronásledovatelské delirium. Historie lidstva se odehrála takto, protože se to tak mělo stát, a všechny problémy, které byly vytvořeny, se staly proto, aby umožnily změnu lidstva a evoluce vědomí v lidstvu… a vytvořily v oblasti specifické dílo. To je důvod, proč je lidstvo ovládáno souhvězdími, která začala před věky a trvají asi 2,160 let.
Věky
Komentátor: Země obíhá kolem slunce v procesu, který trvá asi 365 dní, ale zároveň naše slunce obíhá kolem dalšího slunce, které je mnohem větší, Syria, a oběhne ho asi za 26,000 let. Stejně jako rok na Zemi má i rok slunce svá období, rovnodennosti, slunovraty a věky. To má vliv na historické události na Zemi.
Sluneční rok, kterým procházíme, začal přibližně v r. 21,210 př.n.l., s věkem Kozoroha.
Prvními prototypy, které byly vytvořeny, byli ti, které známe jako Lemuřané, kterým já říkám Lomiom. Lomiom patřil celému Pacifiku. Je to rasa, která vytvořila Lemurii, jak ji známe dnes… no, jak ji znají někteří.
Po mnoha historických problémech se v Atlantiku začala rozvíjet Atlantida, kterou jsem od malička nazýval Gefislion. Tato země se rozkládala v celém Atlantiku a vytvořila, v teplé části planety, spousty civilizací a kolonií, které pomáhaly organizovat planetu a udržovat ji ve směru kosmického plánu.
Komentátor: Jak některé civilizace začaly psát komplexně přes noc?
Jak, po pouhých 1,000 letech lidské civilizace, začali Egypťané stavět monumenty tak neskutečně propočtené a navržené na základě matematiky?
Jak bylo, za pouhých 10 let, vytvořeno tolik bohů k uctívání?
Proč jsou pyramidy po celém světě, včetně Ameriky a Japonska, které jsou velmi podobné egyptským, když podle teorie lidé nepřekročili Rudé moře a Středozemní moře?
Proč vykazovala sfinga degradaci více než 9,000 let, když egyptologové říkají, že byla postavena teprve před 5,000 lety?
Všechny tyto civilizace, od r. 13,000 do r. 6,000 př.n.l., se pokoušely aplikovat systém pozemské rovnováhy a lidských informací. Tak začal celý plán výstavby pyramid a starých chrámů, a dnes jich zůstalo jen pár.
Pyramidy mají být údajně hrobkami, ale nikdy hrobkami nebyly.
Komentátor: První civilizace, jako Lemurie, Atlantida, Mayové a Dveře slunce, jsou ty, ze kterých bylo v r. 10,000 př.n.l. vytvořeno mnoho dalších civilizací.
Později muselo lidstvo projít dalším typem evoluce, která nebyla tak hvězdná, ale muselo pracovat se Zemí a samotným lidstvem, kulturami a zbytkem. To je důvod, proč nám bylo od Býka v r. 3,000 př.n.l. umožněno vzpomínat si na historii.
Historie lidstva, počátek "civilizace" pro mnoho učitelů. Začalo to v Egyptě, kde lidé začali praktikovat spiritualitu prostřednictvím společnosti. Když je jasné, že historie, kterou známe, začala v Býku a prošla Beranem a Rybami, věkem, ve kterém nyní žijeme, můžeme pochopit, že historie se vyvíjí podle energií, které proudí z vesmíru na planety, v našem případě Zemi.
Tento energetický tlak, který přichází z hvězd, řídí události, které se odehrávají na Zemi, především proto, že vše je propojeno.
Komentátor: Energie kosmického prostředí jsou faktory, které mohou formovat energii duše tak, že se drží fyzického těla s jedním záměrem: naučit se a splnit své mise v tomto specifickém okamžiku. To je důvod, proč kosmický řád určuje naše kroky, historii, mapu a cestu, naše pocity, vztahy, nadání a tolik dalších aspektů, aby se vytvořil nezbytný mechanismus, který nám umožní se učit a provádět to, s čím jsme souhlasili předtím, než jsme se narodili.
Jakmile dorazíme k úsvitu slunce, což známe jako 2012, záměr věků v cyklu změn se změní tak, že vibrace všech světů, které nejsou hvězdami, se také změní.
Co to znamená? Jako by začalo jaro. Takže vše, na čem se pracovalo ve "známé" historii, se začne otvírat typu historie, která je zcela neznámá. Ne proto, že svět projde strašlivými změnami, ale protože dojde k nárůstu vibrací a energie přicházející ze slunce. A to způsobí, že Země transformuje své energetické vibrace.
Indigo
Když se tato energetická úroveň změní, vibruje jiným způsobem. Když vibruje jiným způsobem, mění barvu. Vibrační úroveň planety vytváří jinou barvu v důsledku výdeje tepla. A všechnu duše se na tu barvu musí adaptovat. A barva, která dnes na Zemi vibruje, je známá jako indigo.
Dnes lidé mluví o indigových dětech. Není to skupina duší, která přichází v indigovém obleku nebo nějakou indigovou spirituální úrovní. Jsou to jen nové duše, které přichází pracovat na Zemi během tohoto období, a aby byly schopny se narodit na Zemi, potřebují tuto indigovou barvu, aby mohly pracovat ve vibracích Země.
Demystifikace příběhu, ve kterém z nich mnoho knih udělalo "zvláštní děti", kdy nikdo jiný není indigo, než malá část indigových dětí. Tak to není, opravdu, je to Země, která vibruje v indigo.
Co tato indigová barva znamená? Indigo je barva třetího oka, o kterém víme, že je oko vizí.
Komentátor: Tato barva je transmutace, a duše přišly vytvářet takovým způsobem, který jim nejlépe vyhovuje. Pokud je jejich kontext agresivní nebo velmi pasivní, vytvoří změny prostřednictvím agresivity a rozbitím myšlenek na rodinné úrovni. Udělají to prostřednictvím sexuality, politiky, vandalismu, umění, netečnosti a kmenovosti, dokonce i prostřednictvím čisté a vlastnické lásky. Ale změní vše, protože je to jejich poslání: změnit věci pro tvoření v kontextu, který je potřeba.
Také transmutují vize toho, co je, transformují vize, vytvoří myšlenky, kreativitu. Tak pracují na těchto úrovních: kreativity a idealismus, ale mění tuto kreativitu a idealismus, protože transmutují. Takže vše, co se narodí na planetě Zemi, začne transmutovat.
K této transmutaci dochází různými způsoby… prostřednictvím agresivity, konfliktů mezi společnostmi, transformací prostřednictvím kopanců nebo klidu. Prostřednictvím akce a ne-akce, kdy obojí je velmi užitečné pro jejich vesmír. Takže tato vibrace přiměje vše, co přijde na plantu nového, vibrovat s ní.
Jakákoliv duševní bytost, která přišla na Zemi, když začaly opony v 80. letech padat, se stává indigo. To znamená, že každý strom, kámen, zvíře a člověk, který se narodil v 80. letech, již je indigo. Není to zvláštní skupina. "Skupina", která je považována za zvláštní, závisí na vibrační úrovni, kterou měla, když přišla na Zemi, ale ne proto, že je indigo, ale kvůli zvláštnosti, kterou má na té úrovni každý, to činí každého člověka jiného. To je důvod, proč jsou někteří indigo válečníci, jiní kreativní, někteří zcela mírumilovní a další prostě ignorují vše.
Například nemusí nezbytně věřit v boha nebo mluvit o vesmíru, jen proto, že jsou indigo. Indigo je vibrace, která transmutuje, indigo to může dělat přes ekonomiku nebo politiku, aniž by věřil v boha.
Komentátor: Nemá to nic společného se spiritualitou; má to co dělat s vibrací. Klasifikace duší má co dělat s vibrací, a výše závisí na jejich typech vizí. Všichni souhlasili, čeho musí dosáhnout v tomto světě, ale jedinou věcí, na čem toto dosažení závisí, je, aby se dospělí přestali bát o svůj blahobyt a vzdělání. Nejlepším způsobem, jakým jim mohou pomoct, je zapomenout na ně a začít poslouchat sebe.
Krystal, v porovnání s indigo, je bytost, která přichází z kristických úrovní… jsou to stovky tisíc malých Kristů, kteří přišli splnit misi bezpodmínečné lásky. A jsou to generace, které začaly přicházet od r. 2000.
Duše, které praktikují více spirituality, jsou křišťálové děti; také přišly do tohoto věku jako skupina avatarů, jak se jim dnes říká.
Je to skupina duší, která sem přišla pracovat na spiritualitě prostřednictvím harmonie. To znamená spiritualitu, která nesouvisí s bohem nebo anděly, ale s harmonií ve společnostech a uvnitř člověka.
Část čtvrtá: Nový čas
Komentátor: Vzdělání, bez ohledu na to, kolika změnami v historii prošlo, mělo vždy esenci toho, jak váš naučit na Zemi FYZICKÉMU VZDĚLÁVÁNÍ: adaptovat se na fyzický svět, FYZIKA A CHEMIE: naučit se vytváření věcí, EKONOMIKA A PŘÍRODNÍ VĚDY: řídit zdroje pro přežití, MATEMATIKA A TECHNOLOGIE: o logice božského těla, JAZYKY: o komunikaci mezi bytostmi, PSYCHOLOGIE A ETIKA: o vztahu s bytostmi.
Vzdělání by nám mělo pomoct adaptovat se na svět, vědomě se učit, jak se světem žít, naučit se něco o sobě a zbytku jako celku.
Problémem, který nyní společnost má, je "co musím udělat s těmito indigovými dětmi"? Měli bychom je zavřít ve školách, nechat je zničit svět? Co musí dospělí udělat s indigovými dětmi, a co musí indigové děti udělat s dospělými?
Indigové děti přišly transmutovat cokoliv mohou, takže to udělají na začátku, prostřednictvím toho, co považujeme za ne-akci. Ne-akce ve skutečnosti zastavuje sociální tok, zastavuje pohyb; je to jako protiakce k tomu, co člověk od revoluce indigových dětí očekává. Myšlenka na vytvoření něčeho nového není první reakcí indigo. První reakcí je sednout si a nedělat nic, co podporuje systém. Takže vytvořit vzdělání a společnost pro indigové dítě je velmi obtížné. Tato obtížnost je něco, čemu budou muset dospělí čelit nejméně příští dvě desetiletí.
Když lidé začnou vidět, že jakýkoliv typ učebního systému, o který se pokouší, nějak selhává, protože indigo nepřišli, aby na planetě zůstali, indigová vibrace změní kontext pro to, co zůstane poté.
Takže co je třeba udělat, aby se jim umožnilo vyjádřit svoji kreativitu změny tím nejlepším možným způsobem. Musí to být pro jejich generaci naprosto flexibilní, pro jejich tvoření a práci na Zemi.
Komentátor: Aby se to stalo, je potřeba rozbít vzdělávací systém, na který jsme zvyklí, který je založen na memorizování, soutěživosti, zneužívání autority, nedostatku kreativity a představivosti. Význam toho, co je duševní nad tím, co přichází z emocí. Nový systém by měl být založen na emocích, učit prostřednictvím experimentování a objevování, které povzbuzuje integraci.
To nejlépe může adaptovat na indigové vibrace, protože to nemá systém, který přímo vede k učení člověka. Je to široký systém, který akceptuje jakýkoliv typ systému, starodávného, současného nebo budoucího. Umožňuje rozšíření vize učení, která jde dál, než jen ke vzdělávání. Směřuje k integraci lidské bytosti, od chvíle narození do chvíle smrti.
Umožňuje každému pedagogickému systému sjednotit a debatovat, ne vytvářet novou školu, ale vytvářet nový způsob učení. Jde dále, než s čím přišel kdokoliv z nás, a pro co pracuje ve vzdělávání. To je v podstatě důvod, proč my indigo a křišťáloví jsme sem přišli: naučit a pomoct učit. Naučit a pomoct učit, a nic jiného.
Komentátor: Kde jsme se naučili o ekosystémech? Návštěvou pralesa nebo fotografií v knize?
Kde jsme se naučili, jak používat své tělo? Tančením a hraním si nebo v učebnici s komplexními slovy?
Jak se učíme jazyk? Psaním a čtením nebo komunikací v rámci skupiny?
Jak se učíme Pythagorovu větu? Navrčením nebo ji objevíme stejným způsobem, jako Pythagoras?
Víme, že Země obíhá kolem slunce, ale podíváme se někdy na oblohu, abychom pochopili proč?
Takže k učení dochází prostřednictvím praxe a zkušenosti, ne teoretizováním. Teorie je užitečná jen k pochopení části toho, co je důležité. Některé nástroje, se kterými může člověk s indigovými dětmi pracovat: no, více než pracovat, je třeba být pomocným průvodcem, aby mohly naplnit své poslání, kdy vše, co se učí, co je užitečné, například věci, které mají dělat doma, ve škole nebo ve společnosti, musí být aplikovatelné ve škole, doma a společnosti. Nemusí se učit zbytečné věci, jako naučit se každou kost v těle, každý prvek v buňce nebo komplexní matematiku.
Jsme bytosti (indigo/křišťálové) které přišly ze 6. až 13. dimenze, aby se pokusily prosadit čtvrtou a pátou dimenzi ve třetí. Když nás zavřou ve třídě, aby nás naučili matematiku druhé dimenze, když prosazujeme pátou, je to trochu obtížné. Takže vše, co je učeno, by mělo být aplikovatelné v každodenním životě, protože právě tam je naše práce, tam musíme pracovat všichni.
Nyní lze svět vidět ve čtvrté dimenzi, je široký a kruhový do všech směrů. Takže používat pro předávání informací tabuli není pozitivní věc, ale používání zdí je nástroj, všechny děti nyní píšou na zeď. Aspoň mohou ve třídě používat tabuli.
Musí se také učit nebát se přírody, temnoty, hromu, větru… to jim pomůže hodně posunout se k integraci věcí, a ne k polaritě věcí.
Ale nejdůležitější věcí na zvládnutí jsou očividně rodiče a učitelé. Jsou první, kteří musí změnit své vize, a první, kteří musí zahodit své koncepty o sociabilitě. To znamení, že rodiče pro nás… přestanou být rodiči. Rodiče by měly začít být průvodci. Průvodci životem, ne aby nám říkaly, co musíme udělat a jak. Měli by nám poskytovat rady o tom, co je nejlepší udělat, aby byli průvodci nebo společníky.
Totéž učitelé, neměli by být někým, kdo vám říká, co se musíte naučit. Učitel by se měl stát někým, kdo se učí se studentem, společníkem v učení. Někým, se kterým se můžete pohádat a naučit se, a nezáleží na tom, nakolik si člověk myslí, že něco ví, vždy existuje něco na pochopení. A musí se to učit společně.
Takže vezměte v úvahu, že rodiče se musí stát průvodci, a učitelé se musí stát společníky.
2012
Komentátor: Podle mayského kalendáře se čas rozděluje do cyklů, které mají začátek a konec. Také jiné kultury vypočítaly cykly, kterými lidstvo prochází. Všechny vypočítaly přesná data, kdy se věky změní. Věk, ve kterém jsme nyní, podle kalendářů, končí 21. prosince 2012.
2012, rok, o kterém lidé tak mluví, 21. prosinec 2012 obzvláště, je slunovrat. Slunce vstupuje do svého jara. Země vstupuje do jara 21. září na jižní polokouli. 21. prosince 2012 je to slunce, které vstupuje do jara, takže začíná kvést.
Mojí radou pro všechny pro 2012 je zůstat zcela v klidu, protože se není potřeba bát, co se může stát. Nyní třeba být katastrofický nebo senzacionalistický. Změny mohou být pociťovány dny před a po. Jaro začíná dny před "jarem", květiny začínají kvést týdny před jarní rovnodenností.
Takže nesmíme o 2012 uvažovat jako o změně "ze dne na noc". Je to jen rovnodennost, kdy se začíná dít mnoho věcí. Věcí, o kterých mluvilo mnoho proroků a lidí, ale závisí na každém z nás, abychom žili tuto realitu.
Ten, kdo se snaží žít v apokalypse, o které mluví tolik lidí, ji uvidí. Prožije ji a ucítí.
Ten, kdo je vyrovnaný ve vědomí, srdci a obzvláště v žaludku, což je "já jsem", tuto apokalypsu žít nebude, ne proto, že ho mimozemšťané vezmou z planety, ale proto, že neuvidí apokalypsu jako něco destruktivního, ale jako možnost změny.
Je to jen změna. Dokonce i slovo apokalypsa znamená toto: něco, co přichází poté… Je to změna, takže nebuďte vyděšení. Nebojte se. Nevěřte v přírodní katastrofy, o kterých lidé říkají, že k nim dojde, protože v nich již žijete, již to začalo.
A nikdo neříká, že je to konec. Proces se již děje. Je to jen změna. Je to okamžik, kdy končí časové období. Noc slunce končí a začíná jeho jaro, začíná úsvit, začíná den.
Do toho patří velké změny, kvůli změnám vibrací, spolu s elektromagnetickými změnami. Náš mozek, tělo, planeta Země a všechny systému, které používáme, jako počítače, video… pracují elektromagneticky. Také slunce pracuje prostřednictvím elektromagnetismu, takže světlo slunce se může během úsvitu slunce změnit.
Proč? Abych byl stručný, když se někdo probudí v noci a uvidí úsvit, může cítit vánek a slyšet ptáky začít zpívat. Je to zcela jiná atmosféra. Teplota klesá a pak náhle stoupne.
Co se děje? Během úsvitu začnou všichni procházet změnou, regenerací. Slunce projde stejným procesem, začne stejný vánek, ale tento vánek je elektromagnetickým, kvůli ohni, který slunce vytváří.
Takže není chybou lidstva, že se to vše děje, je to jen cyklus, přirozený proces Země, kde jsme si všichni zvolili se narodit a zažít a pomoct všem, kteří tuto změnu nechápou. Nebojte se žádných elektromagnetických změn ve svém těle nebo toho, že se cítíte malátně. Nebojte se, nevybuchnete.
Možná budete vnímat věci mimo normální vidění. Možná budete cítit náhlé změny ve své fyzické a emocionální struktuře. Některé změny mohou mít dokonce za následek schizofrenická deliria, ale není to nic, čeho by se bylo třeba bát.
Také ty 3 dny temnoty, o kterých lidé mluví… pokud máme elektromagnetické přetížení, pak samozřejmě elektromagnetický systém selže. Takže ano, možná světla zhasnou a bude na čas tma.
Ale co je problémem? Je to konec světa? Problémem je masivní hysterie. To je důvod, proč musíme zůstat klidnými a pokojnými. To je důvod, proč neradím zůstat ve velkých městech se spoustou lidí. Ne, že by bylo nejvíce katastrof tam, kde je nejvíc lidí proto, že to říká bůh… ale protože lidé, dokonce i když se nic neděje, budou nervózní jen kvůli tomu, že je 2012.
Takže mojí radou je zůstat klidným a během tohoto období se nepokoušejte dělat nic, než se pokoušet zůstat v klidu a být přítomen na Zemi. Zůstaňte zcela ukotveni k Zemi, s nohama tak, jako by byly zasazeny hluboko do země, protože opravdu je to jediná věc, která se od nás v tomto procesu očekává.
Pokud přijde vítr, musíme zůstat velmi rovnými, aby nás obfouknul. To je jediná věc, kterou bychom měli nyní udělat: zůstat v klidu.
Den poté
Po r. 2012 a dalších 50 let se očekává, že nastanou důležité změny v ekonomice, politice a společnosti, kde záměr vytvářet věci ve světě se bude muset změnit.
Dojde k velké migraci v důsledku změn v ekonomikách a dodávkách potravin. Lidé se budou muset přestěhovat do nových měst. Póly roztají, jak říká mnoho lidí, takže hladina moří stoupne. Nejen pobřeží, ale také vnitrozemská jezera zvýší svoji hladinu.
Politicky může být trochu sociálního nepořádku, kdy budeme muset zvládnout politiku… a nejen samotné politiky. A možná, že změny politického klimatu neumožní společnosti se restrukturalizovat nejméně 30 let.
Příštích 50 let bude proces přechodu.
A pro ty, kteří říkají, že v letech 2012-2014 začne éra lásky a míru, není to pravda.
A pro ty, kteří říkají, že dojde ke konci chaosu a naprostému zničení, tak ani to není pravda.
Prostě dojde ke změně, každý člověk uvidí to, co vidět chce. Ale musíme vzít v úvahu faktory, že se společnost změní velmi, ne proto, že to řekl vesmír, nebo přišel anděl a řekl, že to tak bude, ale proto, že může být nedostatek potravin a vody, a to věci změní. Faktory, které změnu vyvolají během tohoto přechodu, budou velmi lidské.
Nezoufejte, jestli nemůžete vidět světlo na konci tunelu, protože my všichni jsme sem přišli žít přechod, a rozhodli jsme se přijít zažít tento přechod. Světlo je pro naše děti a vnuky, indigovou generaci… ne pro generaci dospělých.
Později se věci začnou organizovat sami, a křišťálové, zlaté a platinové děti začnou organizovat novou strukturu v letech 2040-2050 a bude na místě v letech 2080-2090, a to jsou roky, kdy budeme zcela v novém věku, kterému říkáme Vodnář.
Vodnář již začal vibračně, ale nezačal zatím geologicky ani astrologicky. Měli bychom očekávat náhlou změnu z věku Ryb na věk Vodnáře.
Další věcí, kterou musíme vzít v úvahu pro budoucnost, je, že nikdo nebude chtít vytvářet skupiny, vše bude velmi individuální. Takže nebuďte frustrovaní, jestli chcete vytvořit novou společnost v budoucnosti, že všichni půjdou vlastní cestou. Tak věk Vodnáře funguje. Evoluce je vnitřní a již ne vnější.
V příštích 100 letech si bude proces přechodu vyžadovat vnitřní a individuální proces u každého člověka. To, co člověk uvidí venku, bude jen odrazem toho, co je uvnitř.
Komentátor: V bibli, Lukáš 22:10, Ježíš říká svým následovníkům: "Jak vstupujete do města, člověk nesoucí džbán vody vás uvítá. Následujte ho do domu, do kterého vstoupí…" Tato pasáž jasně předpovídá přechod mezi věky rybáře (Ryb) a věku vodouše, věku Vodnáře.
Věk Ryb byl charakteristický potřebou mít vedené skupiny člověkem, který věděl nebo chápal cestu. Dnes, během přechodu, mnozí očekávají příchod mesiáše, někoho, kdo je povede.
Ale během věku Vodnáře je člověk veden sám sebou. Každý člověk najde všechny odpovědi uvnitř sebe.
Neexistují žádní mistři, které je třeba následovat. Nikdo by nám neměl říkat, kam jít. Nyní se musíme vést sami, ale jak? Kdo jsou nejlepší "učitelé", kteří ukážou, jak to dělat?
Jsou to mistři, o kterých nebylo nikdy řečeno, a to je důvod, proč jsou nejlepšími mistry: STROMY. Stromy nám mohou ukázat nejlepší způsob, jak žít na této planetě, s hlubokými kořeny do země, přímým kmenem pro přenos veškerého světla od slunce do Země… a poskytovat kyslík všemu kolem, aby s tím mohly žít všechny bytosti.
Jen meditací, bez zavřených očí a s pohledem na strom, pochopíte, o čem mluvím. Byli zde první, kteří přišli ukotvit světlo, a toto světlo se vědomě na planetu vrátilo.
Takže buďte jako stromy a vraťte nebesa zpět na Zemi.


Žádné komentáře: